This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

24.5.11

Fabian frisk.

Yes, relativt frisk, så nu är han ute och leker av sig med Neo, som legat i samma smitta.. Haha ibland har man tur! ;P
Dock mindre tur när jag imorse vaknade med feber och har snorat & hostat hela natten. Fabian var inte imponerad av min brist på entusiasm sex imorse.. Han ville leka, gå ut, äta glass, ha korv med bröd till frukost, hoppa på mig och springa runt i hela lägenheten. Märks att han varit hemma ett par dagar nu :S Han fick korv med bröd till frukost, men inget av det andra.. Så när klockan närmade sig dag ringde vi Neo, så nu leker dom. Skönt för både dom och mig ^^ Får jag ligga under en filt och bara vara ett tag, men snart dags för lunch.

Ha en fin dag!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar