This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

29.5.11

Städning..

Suger som fan.. Men måste.. Och var helt sugen på det när jag började, låg till och med och funderade på vad jag skulle göra redan igår kväll.. Så jag började med att slita av tget på soffan.. Följt av att skura i alla härn & grejer, dammsugaren är på väg in (Tack kära mamma&pappa för en för tidig födelsedagspresent!!) och har stallt in ren disk. Städat med Fabian i hans rum och även passat på o torka i badrummet.. Insåg i efterhand att jag inte fått ett enda rum klart, utan jag har hoppat fram och tillbaks hela dagen, plus att febern gått upp nu och jag är helt täppt i näsan och har ont i örat.. Värst är ju att jag vill bli klar.. Så ja, finns ju inte så mkt mer o göra än att ta tag i det när Fabian åker till mormor & firar mors dag med fika & familj. Jag fick inte följa med, på grund av smittorisk.. :P Haha egentligen borde jag sova då, passa på o vila.. Men vill städa klart!!

Skitdag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar