This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

9.5.11

Fruktansvärt..

Japps, fruktsnasvärt ont i min mage! Fått något nytt medel jag ska testa nu, och hoppas för allt i världen att det fungerar, för detta står jag inte ut med! Läste Mias uppdatering på fb om hennes son som bajsar 22 ggr per dag, i wish it was me ;) Ja, som fick gå på toa alltså, inte som har en unge som skiter som en häst ^^

Gjorde den snygga tabben att somna bredvid Fabian, som för tillfället sover i min säng nu när han inte mår helt hundra i huvudet, och sov tre timmar : Så nu sitter man här inte alltför trött och stressad för allt som händer runt om mig & min son och för massa samtal som måste ringas imorgon :O
Hoppas på bästa lösningen nu iaf, kanske går det att få till ett möte redan i veckan med A och sedan får vi utgå från det. Efter det kanske jag kan bli lite lugnare? Hoppas så.

På torsdag kommer Cissi hit & hälsar på, ska bli skoj :D Fabian saknar enormt, jag med. Han frågar när han ska få åka dit & hälsa på, och tror bestämt att Simon blivit en ny favorit på listan efter dom lekt med vattenballonger, för han vill leka med Simon säger han ;) Haha mamma är uppenbarligen inte alltid bäst XD

Vill ha godis. Och kakor & dricka, chips & pizza med kebab på. Allt på en o samma gång, men vet att minsta tugga nu så kommer det upp igen :/ Poor me. Fan, jävla krångelmage!! :@

Nej, inget vettigt som kommer ut här inte..

PussHej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar