This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

10.5.11

Dating.

Jupps, en lustig sak jag kom på idag..
För en tid sedan registrerade jag mig på en random datingsida för o se vad för kul folk som finns där, ja menar.. Man kan ju ha tur o träffa rätt liksom^^ En dag efter glömde jag bort detta, och loggade därför in idag första gången sedan jag registrerade mig.. Hade hur mkt mejl & grejer som helst, det fanns sååå många komplimanger och jag orkade inte ens läsa hälften av alla mejl om jag ska vara ärlig. Efter ett tag tittade jag till på besökslistan och såg att det var flera hundra som besökt min sida, bara sista dagarna! :O
Första tankarna var: "Meh, varför har inte alla skrivit för? Och varför inte han här? han var ju snygg.. Tyckte han att jag var FUL eller?"
Vad störd man är.. Snacka om att sukta efter mkt liksom, kan inte nöja mig med 40 dreglande karlar, utan måste ha den där sista liksom.. HAHA! Knäpp man är..

Nej, dags för sängen, tandläkaren äckligt tidigt imorgon.. Men sen träffa Cajsa, nice!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar