This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

25.5.11

Sover!

Japps, känns som jag sover. Duschat, fixat mig och diskat plus ätit frukost, men vaknar inte till. Känner mig som en zombie! Fabian är desto piggare, så han sitter och studsar framför tvn, jag satte på Dennis åt honom så ja skulle kunna diska i fred, utan "hjälp" :P

Gårdagen var en katastrof från morgon till slut, så hoppas på en betydligt bättre dag idag! Ska snart springa iväg te konsum o handla lite snabbt, sedan är det väl tänkt att vi ska vara ute en stund typ. I eftermiddag tänkte jag eventuellt hälsa på systeryster, Fabian saknar Tindra till tusen, och nu är han ju smittfri!!

Nej, hänga tvätten när jag ändå är igågn, även om jag inte känner mig vaken :P

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar