This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

23.5.11

Sjukispojke :(



Japps, Fabian blev sjuker hos mormor&morfar idag, så han har kräkts och haft feber stackarn :(

Dagen blev rätt lugn idag, somnade inte förens imorse någongång, efter att jag tagit mig ett bad mot magvärken, sedan sov jag. Som en stock. Totalt utslagen, efter gårdagens bravader i eskilstuna.


Hade en toppenkväll, med trevligt folk, underbara vänner, nya bekanntskaper & en hel del alkohol inblandat. När vinet tog slut kom räddaren Claire och var lite bartender, vilket uppskattades av alla ;) Några shots slank också ner, wohoo!

Vill iaf tacka Er alla för en lyckad kväll, gratta Simon en extra gång och ge lite extra kärlek till Cissi som hjälpte mig att lösa så det gick för mig att komma! Tack allihopa! :)


När sjuklingen lagt sig, efter tv, film & massa gos passade jag på att diska, tvätta en maskin smutsiga kläder, vika ner den torra tvätten och städa ur några skåp i mitt kök. Fixat mig en pinnstol som jag ska måla, skrivit en handlalista tills jag ska iväg och handla mat plus fixat lite andra saker som var bra och alltför länge blivit lagda i min mentala "att-göra-senare-men-inte-idag"-lista. Känns bra. Känns överdrivet bra. Känns så bra att jag precis insåg att det nog är för att bakfyllan inte kommit ikapp mig ännu (!!). Tror bestämt jag borde gå och sova, så den aldrig kommer.


Nej, nog nerkrafsat med saker som för mig är intressanta, och som för andra förhoppningsvist iaf slagit ihjäl lite tid. ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar