This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

17.5.11

Snurrig..

Ja, helt slut, det snurrar i hela huvudet, men precis som ja skulle lägga mig dök Cajsa upp på en kopp te, så blev vi sittandes tills nu. Så jag hör att sängen skriker efter mig, och jag var påväg dit.. Men ville hinna skriva några rader om dagen först :)

Eller ja, egentligen inte hänt så mkt. Hempedagogen var här idag med, det var.. trevligt? Vet fortfarande inte hur jag ska ställa mig till att en person jag inte känner ska vara här & vara med och leka & ska diskutera mitt barn, men trevligt är en bra början. Hon är trevlig, och hon verkar väldigt bra. Fabian gillar henne, det är ju positivt, men även negativt då han vill visa sig extra duktig hela tiden, och hon är ju här för att se hur våran vardag ser ut annars liksom.
Varit ute några timmar med Fabian & spelat boll i lite regn, tittat när han raceat med cykeln nerför en superbrant backe typ tusen ggr (han tyckte det var roligt, och han hade hjälm, så jag tyckte det var okej fastän det såg lite läskigt ut).

Kvällen var lite jobbigare, vet inte om han hade tröttnat på o vara duktig så läggning tog lång tid, men ja.. Får väl försöka jobba på den delen med, nu när vi ändå har hjälp & möjlighet :)

Som sagt, inget av intresse. Jo föresten, gick in & mätte mitt BMI & med hjälp av ett måttband fick jag även fram mitt kroppsfett i % osv (vet inte hur säkert det där är, men det är ju lite roligt ändå) vilket gjorde mig lite glad. Har ju hittills gått ner härliga 28 kg & minskat 35 cm (!!!!) i midjan *stolt*
Imorgon kommer min snälla mamma in en lien stund och tittar Fabian så jag kan gå & träna. Ska bli härligt. Så nu MÅSTE jag sova, så jag orkar göra bra ifrån mig. Blir crosstrainer, löpband & om instruktör finns tillgänglig ska jag ge mig på roddmaskinen. Har en känsla av att jag inte gör det korrekt då det inte blir minsta jobbigt? Så vill ha en genomgång på maskinen, för den ska tydligen vara bra träning för hela kroppen!

God natt, sov gott

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar