This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

14.5.11

Kalas & godis :)

Japps, kalas hos syster som blev gammal och sedan på kvällen var vi hos J&F, ungarna lekte (okej, bråkade en hel del med haha) och sen hem och lade Fabian. Ätit lite lördagsgodis & även fika hos W, kommer rulla fram inom en vecka i den här takten! :P

Men om sanningen ska fram, vill du ligga med mig då?
Låten har nog gått på i en vecka här nu varje dag, haha, den Är så bra^^

Kollat lite criminal minds på datorn och nästan fått hjärtattack då avsnittet var lite mer spejsat än jag trodde först, haha. Brukar ju se det på tvn ibland men självklart fick jag upp ett jätteläskigt avsnitt.. Eller inte läskigt, men med typ bu-effekter, det brukar de ju inte vara!!! Men det var bra iaf :)

Söndag imorgon. Ska väl leka med honom, vara ute om det är sol, träna lite tänkte jag och försöka inte äta så mkt skit.. En vecka till vägning så vill ju hinna gå ner något iaf, vore skoj. Så trist när det bara rör sig typ 100 gram liksom.. Fast ja, hellre 100 g ner än 100 g upp :P
Tänkte eventuellt ta mig en morgonpromenad med Fabian imorgon om han orkar, för vi ska baka bröd till frukost, så då kan vi gå medans det jäser. Om han orkar, annars har han bröd i frysen, men vore skönt.. Så länge det inte regnar^^

Borde sova. Är trött. Men så svårt o somna när jag väl lägger mig ner. Konstigt.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar