This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

18.5.11

Ohjaaa!


Vilken kick man får av att se nya avsnitt på sin favoritserie, men sen blir man ju tokig igen när de e slut o de bara e o vänta in nästa! Egentligen borde man vänta ett tag så man kan sträckkolla flera stycken :P


Dagen var.. tröttsam. Jag blev trött i huvudet och trött i kroppen och allting kändes påfrestande, men ja.. ådana dagar ska väl också finnas i guess.

Hem pedagogen var här, det var givande, Fabian börjar bli sitt "vanliga" jag nu när han träffat henne lite, så lite lättare o få något o jobba med då. Idag var vi först hemma, sen på öppna förskolan & sedan ute en sväng innan hon åkte hem och vi lagade mat. Kvällen var vi ute ch sparkade boll med dom andra barnen som bor i närheten, det var skoj!



Imorgon ska jag en sväng med Jenny till Marieberg på förmiddagen, och eftermiddagen vet jag inte riktigt vad som händer. Känner för en ruskigt onyttig hemmasittarkväll med godis & film.. Men får se hur det blir med det!


Längtar till helgen, ingen aning om vad jag ska ha på mig, men blir nog bra. Måste ringa Cissi imorgon med och kolla tågtider, sedan ringa mamma och säga vilken tid han måste åka till dom så jag hinner. Tänkte faktiskt försöka få skjuts av henne eller pappa till tåget om det går :)


Nej, mensvärk deluxe.. Bara plinga Cajsa en snabbis efter big brther är slut, sen sängen!



XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar