This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

1.5.11

segaste dagen.

Ja, Fabian har varit hängig typ hela dagen, så vi vart hemma. Hoppas han e bra tills imorogn, så han kan komma iväg te dagis, för vi har möte sen på eftermiddagen, vore skönt o få träna o basta lite innan.. Känns lite konstigt, han har varit hemma så länge nu med påsklov o allt, så vill egentligen inte släppa iväg honom.. Men men, några timmar kan han ju gå iaf!

Fan, så mkt för o "ta tag i" mat & motion nu, suttit inne hela dagen, och i ren tristress så gjorde vi värsta maten med gräddsås & grejer.. Känns ju lite som ett bakslag, men får helt enkelt träna desto mer.. Hoppas verkligen jag kan skärpa mig nu! Men sen tränade jag en timma nu ikväll, så lite duktig är jag ju iaf.. Ska verkligen försöka dra mig iväg imorgon, vet ju att jag tycker det är skönt väl där, men vafan, är ju så trött hela tiden känns det som?

Nej, inte mkt vettigt i skallen idag, känns som det är samma tankar som förra veckan.. Så jaa, titta lite gossipgirl sen sova!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar