This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

17.4.11

Arg..!

Ja, arg utav bara helvete faktiskt. Kan du inte bete dig normalt? Jag tycker om dig för i helvete! Jag vill prata med dig, höra dig skratta, lyssna på dina usla skämt.. Jag gillar det. Du är fin, trevlig, charmig & har extremt bra humor, bara man lyssnar.. Du gör mig så glad. Och just nu så jävla arg när du ignorerar mig, tror inte jag klarar det, det är första gången det någonsin hänt..? Och det känns förjävligt kan jag lova.. Sitter o trycker i mig en hård macka med kaviar & ost på i hopp om svar på msn, men icke.. Får väl hel enkelt lära mig leva med det.. Men vet inte hur.. Kvällen var över lag bra :) Blev lite för full, spydde lite för mkt, men annars så :) Krogen i kumla=bajs, men ja & Jenny begav oss till stan, så ja drog på strömpis istället ^^ Ingen höjdare där heller, men åtminstone vettig musik :) Sådant som e skoj när man e full och bara studsar runt you know haha ^^ Och så träffade jag massa trevliga pojkar med, som diskuterade allt möjligt ^^ Jobbigt o ta sig hem dock då kön för o få ut jackan var cplång o de tog så lång tid så ja missade bussen, men det löste sig det med som tur var..


Jag ikväll :)

Sova. XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar