This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

13.4.11

Hårfärg!


Japps, färgat håret på syster, som dock inte gillade färgen så mkt, så kanske blir det till att göra om. Haha hon har lika knäppt hår som mig, blev inte ens samma färg som på kartongen^^


Lördag löste sig, puh! Fabian får myskväll hos Bosse & vi brudar drar på tjejfest för o fira systeryster hemma hos andra syster vilket kommer bli kanonskoj! Kumla by night, awesome! (Haha, vi får helt enkelt göra draget därborta^^)..


Eftermiddagen spenderades hos U&B, där vi fick käk också (inte ovanligt, tack igen:P) och sedan fick Fabian lite mys härhemma medans jag & U färgade hår & skvallrade.. Vilket påminde mig om lördag: U, glöm inte OTR! ;D hahahahaha! Han somnade fort när jag väl la honom, var tröttis, o så hostar han en hel del så istället för dagis får han följa med mig imorgon, mys! Stanna på Willys åt U också på hemvägen, men det går ju snabbt!


Positivt för dagen var att jag & U provade kläder och testade en klänning (okej, flera..) som jag köpt i julas, som inte passat tidigare.. Men nu sitter den som gjutet! ;) U tyckte den var snygg (och ja, jag älskar att få bekräftelse, men man blir ju såå glad!) så blir den eller den nya på lördag. Kommer bli en toppenkväll, så får vi väl se om man drar sig till stan eller om man blir kvar i Kumla all night long.. Oavsett vilket så hoppas jag på en superbra helkväll med båda bästa systrarna och Jenny :D


Tjohopp!

1 kommentar:

  1. men.... Åk inte härifrån dårå! OM vi går ut, skulle vi väl göra de här? *tycka* kul att ni hade en bra dag <3 PUSS

    SvaraRadera