This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

16.4.11

Onyttiga veckan..


Jaa, känns som så.. Men får ta nya tag måndag.. Ikväll firar vi U&J, kommer bli kanon!


Sitter nu & väntar in solen, dom lovade ju supervärme idag..? Men ja, kanske hade dom fel. Vilket ja inte hoppas!!


Direkt efter frukost bakade jag idag.. :/ Muppigt kändes det, men vart så extremt sugen på hastbullar som mamma brukade göra när vi var mindre, så googlade fram receptet & skred till verket. Poängen är ju att det går "hastigt" o göra dom, så de är redan klara och vart faktiskt riktigt goda! Tror dock jag hade dom någon minut för länge i ugnen.. Men ja, gott iaf.. Och så hinner ja säkert gå upp ett par kg till nästa måndag tack vare detta, men det skiter jag i!!




Måste duscha, raka ben, välja kläder o dona. Skulle ha gått te badhuset, men pga lite grejer som hände übertidigt imorse så blev det inte så.. Synd för mig, för jag längtade verkligen jag md, men ja.. Så är det att vara konsekvent, jävla skit..

Saknar Nils, hade tänkt ringa honom nu men tror han blir lite arg om ja ringer före elva :D

Nej, lägga in rentvätt & ta tag i dagen nu kanske.. XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar