This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

27.4.11

Sömnlöst..

Jodå, natten ga inte mkt vila.. Först vred & vände jag mig till långt efter halv två, sedan vaknade jag säkert fyra ggr och tog av täcke, satte på täcka, tog av täcke, hade kispaus & av att Fabian snarkade, svettades och brottades med sitt täcke han med :P

Trots detta var jag uppe före klockan som var stalld på sju, hoppade in i en dusch, åt frukost och nu har Fabian fått frukost med efter jag väckt honom, men måste jaga på honom lite annars kommer vi missa bussen tror jag bestämt.. Han blev inte nöjd över att bli väckt kan jag lova!

Tog över lite gamla bilder från U för någon dag sen, haha.. vilken skillnad från år till år säger jag bara!! :O Kanske sätter in något vid senare tillfälle..
Just idag är jag för upptagen :)

Byebye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar