This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

26.4.11

Tbx igen..

Ja, kan fan inte slita mig från denna dator..!! Tre gånger har ja börjat packa, skriva lista (för att förenkla) och typ.. rotat i skåp&lådor, men alla ggr har det slutat med att jag suttit här.. Haha, beroende av Fb skulle jag tro ^^

Men kom på en sak.. Varför gör man egentligen något, som man vet inte leder till något bra? Eller alltså.. Man inbillar sig att det ska bli bra, men sen.. ja sen inser man sakta men säkert att det nog inte blir så, och då har det gått så långt så man inte kan lyssna på rösten som fullkommligt skriker att det är fel.. Och så blir det ett beroende? Man blir helt knasig helt enkelt, och fortsätter göra något som egentligen inte leder till det bra som man först trodde skulle inträffa? Känner mig som en smått galen människa just nu, för jag vet nog egentligen innerst inne att det handlar om en så enkel sak som bekräftelse.
Jag vill höra att jag är bra, jag vill veta att andra tycker jag är bra, och får jag inte den respons jag trodde skulle komma blir jag som besatt av att få det som jag vill. Lustigt.. Kan jag inte bara nöja mig med att näst intill alla andra tycker jag är fin, underbar, snäll, trevlig, snygg, charmig, inbjudande, vänskaplig, kramig, har härlig humor och allt annat bra man kan komma på? (haha, okej.. kanske en liiiiten svag överdrivning där, men.. Sånt händer^^) Men varför? Gasch, save me, för det här håller inte.
Ett nytt tidsfördriv behövs, snarast. En hobby.. Kanske borde jag lära mig sticka?
Japps, så får det bli. Innan denna sommar är slut ska jag banne mig ha lärt mig sticka!! Och lyfta mig själv. Det får vi inte glömma, det har ännu inte inträffat :P Jobbar stenhårt på det (okej, kankse inte varje dag hahahaha) men det går uppåt (haha humor på låg nivå, enbart för dig min kära Cajsa^^).


"Varför vänder du ryggen mot mig?"
"fulradarn är på" hahahaha skrattar så jag gråter..
Suttit med Cajsa på msn o dragit uslaste skämten ver i fan en timma förut, haha.. Lustigt att jag kan ha såå låg humor ibland, och ändå uppfattas som rolig?:P (Haha en del skulle nog snarare använda orden lam, korkad eller bara lättroad).. Men ja, sån är jag! Tur ja vet att det finns fler, hahahaha :P

Nej, nu får jag ge mig.. Skrattar åt absolut ingenting just nu.. Åt Perry, människor födda utan humor (som "OOOH, han HAR humor!!!"), och saker jag & Cajsa gör när vi driver med andra människor, självklart när dom inte vet om det, annars vore det ju pinsamt haha (ett tecken på dålig uppfostran att skratta åt folk offentligt, och den biten vet jag att jag fått in rätt iaf) som "Oh, bend over.. Oj, var det DU!?!?" HAHAHA nu dör jag.

Dags o fixa det sista, slå på tvn, packa lite igen o sen sova. Annars kommer jag gå brudarna på nerverna med alltför bottenlösa skämt hela båtresan ^^

Och ja, just det.. Jag ska lyssna på musik med. Musik som inte kommer uppskattas i hytten ^^

Lots of love
Mathilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar