This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

8.4.11

Sleepover..


Yes, tanken var att Tindra skulle sova här inatt, men hon ångrade sig i sista stund och resultet blev en helt förkrossad Fabian :( Han grät lääänge när dom gått, för han förstod ju inte varfr hon ville gå hem. Han till och med gav bort sina leksaker till henne i tron om att hon skulle sova kvar här då, och efter dom gått frågade han mig varför hon inte ville sova hos honom för han hade ju varit snäll & delat med sig. Försökte förklara att det inte var därför, men nu tyckte han att jag ljugit, för att hon inte ville vara kvar hos honom fastän han varit snäll. Svårt sådant där :/


Jag lovade honom en sleepover i min säng istället, så just ligger han i min säng & snarkar ^^ Blir mysigt, dock lite trångt haha, har ju bara en 90säng :) Men går bra ändå, vill ju att han ska vara glad! :)


Tindra&U var här på te & grejer, lyssnade lite på musik medans barnen lekte & hade fredagsmys till barnkanalen. Trevligt, trots att vi bor så nära är hon sällan här, men nu flera gånger på en vecka, tror det börjar bli en förbättring :D


Varit vår idag, hääärligt! Mkt blåst, men skönt ute ändå, så vi promenerde till U i förmiddags & lekte ute på gården med henne & barnen, sen hem, lunch, vårdcentralen sen hem igen och äta mellis, leka lite, middag sen kom ju som tidigare nämnt U&T.


En bra dag med andra ord.


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar