This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

7.4.11

Men seriöst!?!

Vem fan har så lite eget liv, så den på fullaste allvar anmäler min blogg till Facebook som något med stötande/kränkande innehåll så jag inte kan länka skiten? Ibland är folk bara för mkt. Om du nu inte gillar mina åsikter, så sluta läs. Ett litet råd bara liksom.. Blir fan förbannad på riktigt, är ju helt absurt! Avreagerar mig med musik, som alltid, men känner inte att det har den verkan det borde, är bara mer arg för varje minut som går. Känns som denna vecka bara kan bli bättre nu, men det är väl att hoppas för mkt..


Fanfanfanfanfanfanfan.. Inte så moget, men FAAAAAAAAAN vad jag är sänkt just nu. Så mkt som händer på samma gång, så upp & leka lycklig på morgonen, för att kunna orka med dagen.. Gasch, blir tokig.. Kan någonting gå min väg just nu så vore det bra om det hände nu.

Trött på allt som sades på mötet & dess följder, trött på folk som inte kan sköta sitt eget liv istället för att lägga sig i mitt, trött på folk som ignorerar mig när jag inte förtjänar det, trött på att veta att jag har rätt men ändå blir ifrågasatt, så förbannat trött på en viss person som beter sig som att jag begått en dödssynd och bör straffas med tystnad när jag hade skoj, och jag vet att du med hade rätt skoj. Iaf just då..

Trött på att det finns folk som bara är ute efter att förstöra, trött på att man måste vara så ihärdig för o få ett jobb, blir även less på svälten i afrika & krig.. (Ja, bara för o inte verka egocentrerad liksom^^).. Haha fast varför låtsas, det är ju den jag är.

Den som inte gillar det behöver inte vara i min närhet, eller återigen: sluta läsa min blogg..


Jaja, känner mig trött på o klaga, finns de som har det värre. Lite Veronica Maggio följt av sngen, hoppas på mer sömn ikväll.


XOXO

1 kommentar:

  1. du gulliga lille gosegris, de e bara nå mongo utan eget liv som jävlas.. finns annat o lägga energi på (typ svälten i afrika) hahaha, ja ringer dig om ett tag! LOVE

    SvaraRadera