This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

22.4.11

Långfredag!

Japps, långfredag idag, och vi har njutit typ hela dagen! Förmiddagen spenderades på mestadels balkong men även lite inne under frukost och så, sedan gick vi bort till syster runt lunch så barnen fick leka medans hon, jag & kära mamma åkte och handlade en massa mat, skönt o ha fyllt i skåpen igen! *tummen upp*


Fick med lite gatkritor, målarblock & tuschpennor också, och studsbollar & balonger till Fabians påskägg. Han får ju ett hos mamma, så tyckte det var onödigt med godis från mig också, så blir det och sedan jojjon jag fick hem i veckan från H&M :)



Tog det mesta av dagen, så hem, äta lite snabbt, han lekte lite på gården med nya kritorna medans jag plockade lite hr hemma.. Sedan ringde jag Jenny & förklarade att vi hade tråkigt, så vi blev ditbjudna på lek&grillat :) Packade ner lite korv med bröd och hans nya kritor och så gick vi!



Älskar värmen. Älskar solen, älskar att kunna gå vart jag vill, när jag vill. Att slippa planera, utan bara sätta på han skor och kunna knalla iväg. Hatar dagar när sakerna är planerade efter tid & massa måsten, så detta känns underbart. Härliga väder, härliga årstid!!!

Jaja, nu på kvällen kom Ulle på besök med, och hon gick precis, så bara nörda lite här, sedan sängen.


God natt, & Glad Påsk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar