This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

6.4.11

Sviken?

Ja, tror det är så det känns, ni vet i magen. En klump som inte försvinner.. Är inte hungrig, inte sugen och det bara ändå känns som ett hål, som har en vägg runt sig, så det blir just en klump.. Fylld med ingenting..


Förbannar systemet i samhället, och känner mig extremt maktlös. Är det för jag är ensamstående detta händer? Eller för att jag är en relativt "ung" mamma? Eller hade jag bara dåligt omdöme när jag bosatte mig här? Vill inte tro att något av påståendena stämmer, allra minst det sista, men tvivlen gnager i mig. Vet iaf att det inte är såhär det borde gå till.. Såhär borde det inte få vara!


Är otroligt glad iaf att jag har folk som kan förklara, diskutera & hjälpa mig i just denna situation, annars vet jag inte om jag hade orkat mig igenom resterande av eftermiddagen.



. . .


Nog om det, inget jag kan ändra på iaf, och vill inte ha en massa kommentarer eller råd eller frågor om detta, var bara mest tvungen att få ner i skrift, och min personliga almenacka är full av anteckningar & noteringar på saker jag måste ta tag i, och göra inom ett par dagar. Livet är inte alltid härligt, men man får ta motgången på bästa sätt. Just nu är det att vara praktisk, att fixa det som fixas behövs. Städat med, mest för att hålla tankarna borta, diskat, plockat, tvättat, hängt tvätt, dammat & skurat handfat & badkar & grejer.. Lekt med bilar ihop med Fabian, och hans nya kletiga leksak han kastar i taket så turas vi om att fånga den när den ramlar ner. Imorgon är det ytterligare ett tandläkarbesök, hoppas för allt i världen att det går bra, men det gör det nog för han är så duktig min son! *älska* Innan tandläkaren har U lovat Fabian att hon ska ta med barnen hit en stund, kan vara skoj för dom att leka lite :)


Fan, försöka sova.. Tror inte det går, för jag känner mig ensam, kränkt & så fryser jag också, fastän det inte är kallt.. Eller ja, jag fryser fast jag inte fryser, det hör nog ihop med den konstiga känslan i magen. Fy fan, för o ha varit en riktigt bra dag, så har den verkligen varit krävande på andra sätt. Förbannat. Förbannat, förbannat, förbannat! Insåg att inlägget fortsatte i samma anda som det började, så nu lägger jag ner för kvällen, iaf här.


XOXO

1 kommentar:

  1. jag förstår dig, o ja e ledsen för eran skull, men ja VET att du inte lägger dig flat o ger upp, så ja står här breve o hejar på! JO GO GÖRL!!! för ja älskar er bägge två PUSS

    SvaraRadera