This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

10.4.11

Så f*cking amazzzzing!

Japps, vägning idag, gått ner 28 jävla kg. Helt otroligt. alltså typ två kg sedan sist.. Men förstår ni? 28 kg! HAHAHA hur stor var jag inte innan?:O

Lyssnar på Veronica Maggio och bara njuter av lite godis, som jag verkligen är värd, inte ens lördagsgodis åt jag igår.. Så lätt att jag är värd detta just i denna sekund!

Fortfarande en sjuk känsla.. Jag menar, 28 kg?! Wow säger jag bara, W O W.


Dagen har varit okej.. Tränade imorse, badade, badade lillkott, lunch, hem te syster.. Handla med pappa & mamma. Sedan var Fabian ute medans ja gjorde lite käk åt honom.. Han kom väl in kvart i åtta typ, så har precis lagt honom efter lite tjaffs om tandborstningen.. Men borstat blev det, och gick rätt snabbt ändå :)


Två möten imorgon. Känns tungt, men bra att få det klart. Måste få tag i A också, om inte annat ringer väl hon mig imorgon under dagen liksom.


Längtar till den 16 då vi ska fira U, som blir gammmmmal! ;) Men skoj ska det bli, kan inte bli annat, Kumla by night liksom ^^ haha :)

Och sen 27 båtresa, nice nice ;) Då ska Fabian vara i E-stuna med Cissi&Simon, låter rätt lockande det med. Tror vi ska försöka ta oss dit snart igen, saknar enormt!


Nej, nörda vidare här nu..


XOXO

1 kommentar:

  1. Vadå gammal? Jag e inte gammal. Det e fu som e liten.....hahaha

    SvaraRadera