This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

3.4.11

Musiken.


En så stor del av en människas vardag. Den kan påverka humöret, liva upp stämningen, det kan vara socialt och man kan ha det när man är ensam. Jag skiter fullständigt i vad folk lyssnar på egentligen, men nu på förmiddagen städade jag och drog upp volymen på radion (då Fabian satt vid tvn och absolut inte lät mig spela musik i vardagsrummet) och just då var det mix megapols 20-i-topp-lista. Och jag bara undrar; vem faan är det som röstar på denna lista?!? Fanns flertalet riktigt bra låtar, dom låg på runt plats 10-15 någonstans, och ettan var typ värsta sega Robyn-låten eller nått. Haha, jag trodde det skulle vara något bra, men icke då! Så där blev man besviken.


Fabian sopv länge, ända till tio, helt slut efter gårdagen :) Så nu på morgonen har jag städat, diskat & slängt i en maskin tvätt.. Jag var också utvilad när jag vaknade, och bakfyllan var borta, lucky me. Ska förbi hos syster lite senare för att vara lite barnvakt, dom skulle iväg. Kan bli skoj, får Fabian leka lite också! :) Men just precis nu ska jag sätta på lite BRA musik i köket och skriva litegranna, planera min vecka och sånt. Ha en fin dag! <3


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar