This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

13.4.11

Grått vid lunchtid..

Och har varit hela morgonen, och kommer säkert vara hela dagen.. Dock gör det mig inte så mkt, hoppas på fint till helgen iaf. Vore najs o kunna vara ute i solen & titta på allt & inget, och kanske gå ner mot skogen om och genom villaområdet bortanför oss, om Fabian känner för en cykeltur. Låter härligt, och känns härligt när man är där, vårat egna desperata runt hörnet ^^



Någon dag i framtiden ska jag också ha en stort, fint hus med fin altan & snygga dekorer vid fönstrena.. Och en trädgård (gärna större än ett frimärke) och ett garage med plats för två bilar (Joo, jag ska vara gift och vi ska ha varsin bil..).. På tal om bilar så drar snart övningskörningen igång, jag längtar lite faktiskt. Tycker om att köra, när det går bra, och nu var det längesen.. Om mpappa läser detta kanske han har något ärende i stan under helgen, och då skulle jag kunna köra honom dit han ska om han orkar och har tid.. Ibland kan det ju dra ut på tiden när jag kör, för jag har en förmåga att lyckas få bilen och dö när det var längesen jag körde.. (Sluta skratta, det kan hända alla!!)..


Iaf ska vi ha tre barn och vara sådär lyckliga och glada som familjer på tv är, och vi ska hålla handen varje dag & ha en inrutad vardag där alla dagar ser exakt likadana ut. Våran semester ska vara planerad in i minsta detalj, och maten ska alltid stå på bordet när min man kommer hem från jobbet, för jag ska bara jobba halvtid så jag hinner med mer tid med barnen, och självklart att passa upp på min man såklart. Jag ska bli en underbar värdinna som skrattar sådär lagom, och pratar aldeles lagom och serverar kaffe utan att spilla i dyra muggar som alla säkert kommer att beundra.. HAHAHA jovisst, säkert..


Låter väl trevligt? Eller inte.. Eller jo, till en början.. Jaja, nog med ord för stunden.. Och nej, jag ska inte jobba halvtid för att passa upp på min man.. HAHA om vi e rika ska jag inte jobba alls XD






Nej, dags o söka jobb! (Man måste ju börja nånstans..)






XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar