This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

11.4.11

God morgon!


Började dagen med att fixa frukost åt plutt, för att sedan sätta mig ner i lugn & ro och läsa Ketchupmammans blogg. Den är rolig & även intressant på sina ställen, ett hett tips för den som vill skratta & fördriva lite tid! (http://www.ketchupmamman.se/)


Dagen ser ut som så att min kära mor kommer hit och passar Fabian ett par timmar medans jag & Mia går på två möten. Inge skoj, men skönt att ha med någon, och skönt att få det avklarat. Nu måste det banne mig bli lite ordning!!


Träna, duscha, äta frukost, detta står först på listan.. Sedan städa av lite innan mamma gör entre, vill ju inte att hon ska få astma av lägenheten *skrattar*


- Jag tar honom, men det blir hos dig, sa mamma igår.

- Visst, men snälla, klaga inte.. Jag orkar inte just nu.

- Nej, vi får väl vara ute eller nått.. Annars får jag väl astma..


Haha what?! Jag råkar faktiskt gilla min lägenhet & mitt sätt att städa den :) Och städa, det är något vi gör ofta, trots att det inte är skoj! På tal om städning så ska jag lägga in vra sängkläder i tvättmaskinen nu.


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar