This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

30.4.11

Så sjukt trött.

Snurrar i hela huvudet, och vill verkligen sova.. Men varje gång jag lägger huvudet på kudden får jag mardrömmar?! Helt läskigt, för det kommer liksom när jag är halvvaken, så jag fattar ju inte om det är i drömmen eller på riktigt, blir tokig! Hade så flera kvällar i förra veckan också, och nu är jag så trött så jag vill gråta. Läskigt är det också, hatar att bo helt skitensam.
Eller ja, har ju min underbaraste, men han hjälper ju inte så mkt, han bara snarkar & sover, i vetskap om att jag ligger i sängen jag med..

Inte en jävel verkar vara vaken heller, så kan inte ringa någon.. Bajs..

Men nu fick jag tag i någon, lucky me :) Kanske går det nu att sova, hoppas så.

God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar