This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

7.4.11

Och livet går vidare.

Jag ger inte upp. Hade det varit tänkt så hade jag gjort det för länge sedan, långt innan detta besked nådde mina öron. Sov dock inget vidare inatt, somnade runt halv fem-fem och vaknade av mardrömmar efter bara en blinkning kändes det som.. Sex var Fabian pigg igen så bara o rulla ur sängen. Huuuaa mig så trött jag varit idag!


Kraftig värk i vänstra äggstocken, så jag knappt kan stå upp, än mindre röra mig (eller vad det nu är, jag är ju ingen expertdoktor direkt, men därikring iaf) men ska ringa vårdcentralen för en tid direkt imorgon bitti, bara att härda ut natten tills vidare!


Nyss lagt Fabian, som varit supergullig idag, lekt & fixat och haft sig. Haha han lånade min hårtork idag, häärligt :) Och så målade han naglarna (okej, men han bor ju med bara mig, så det är inte så konstigt som det låter^^) själv, han börjar bli stor :)


Idag bakade vi pitabröd, stekte kycklingfile i bitar & gjorde en jättegod dressing och salla att ha i. Blev supergott måste jag säga, känner mig lite stolt :) Fabian hjälpte till, men han åt mest degen om ja ska vara ärlig så till slut skickade jag ut honom ur köket :P Annars hade det nog inte blivit några bröd haha!


Nu ska jag slå på lite musik, njuta en stund, ringa ett samtal jag lovat & sedan försöka krypa till sängs med en värmedyna som sällskap. Hett haha.


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar