This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

19.4.11

Min underbara son.

Jaa, så underbar. Så perfekt. Är så otroligt stolt över honom. Mitt egna mirakel. *älska*
Vissa dagar kan vara jobbiga, men vi löser det tillsammans. En del stunder vet jag inte vad jag ska ta mig till, men det går ändå på något sätt i slutändan. Mitt hjärta.







Dagen som började med lite kaos, blev i slutändan riktigt bra. Efter dagishämtning lekte vi med Jenny, Neo & Miranda, och sedan åt vi pannkakor till middag där, jättegott! Väl hemma myste vi till Bart på tvn (okej, han satt i fotöljen och jag fick sitta bredvid på golvet haha..) och sedan var det läggdags. Mitt gos.



Snart sova jag med tror jag, om jag bli av med sockerkicken, haha. Jag har tittat på tv ikväll, första ggn på typ ett halvår (ja om man inte räknar med barnkanalen dårå..) och det var skoj faktiskt.. :P



Nej, glida lite på Fb sen sova. Pussen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar