This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

18.4.11

Största gluggen ever..!


Ohjaa, Fabian är fan snart tandlös stackarn.. Men satan så bra det gick idag!! Fick lite lugnande medel, men inga tårar, inget skrik & inga försök till att slå tandläkaren (Jo, det har hänt flertalet ggr^^). Tog bort de svarta tänderna där framme, då de nya under är på väg. Karies & bakterier smittar så risken finns att han "smittar ner" dom andra tänderna med hål, och då blir ju dom stora tänderna förstörda.

Han är nöjd&glad ändå, men lite gnällig för han inte får springa runt & leka i det fina vädret efter att ha fått medlet därborta. Dock är jag fundersam på hur han ska kunna äta innan de nya tänderna kommmit? Han löste det bra, fick lite mat efter att bedövningen släppt, och det gick helt okej. Undrar fan hur han gjorde :O


Solen skiner och jag är glad. Även om vi är inomhus så känns det bra, man kan göra mkt nytta hemma med! har en stor XXL-deg på jäsning nu som ska bli extremt gott morotsbröd, har hängt in rentvätt, sorterat Fabians strumpor och även hunnit förberede middagen, som kommer bli übersen då vi ska barnvakta lite hos U&B ikväll. Men så får det bli, jag hoppas det går bra för dom vilket fall som helst :D Vore ju skönt för mig med, eftersom vi är där rätt ofta HAHAHAHA!


Tränade imorse, massa motion o skit, det är inte superskoj men behövligt det med i guess.. Hade tänkt ta en bild på hur häftig ja ser ut när jag tränat, men avstod då jag insåg att ni troligtvist skulle ha svårt o äta efter att ha sett alla floder med svett, ett knallrött nylle & för stora träningskläder^^ Haha hatar speglarna där borta..! Är ju för det bästa, men alltså.. Jag är så icke-attraktiv när jag tränar så det är hemskt, och jag vill inte SE det, det räcker om jag känner att jag gjort mitt liksom :P


Nej, nog med ordbajsande, baka ut mitt bröd, fixa soffkuddarna som har nytvättade fodral & sedan börja förbereda för att bege oss till syrran.


Ha en fortsatt solig dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar