This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

26.4.11

Taggainförbåten!


Ohjaa, Fabian sitter i badet och leker med lite ballonger jag slängde i som en muta, då han tyckte att han inte behövde bada efter en heldag utomhus (!?!) för han "luktade inte illa" enligt honom själv..:P Jag däremot tyckte han stank av sand, svett & snusk haha.. Men ja, nu är han däri iaf, skönt värre. Då har ja hunnit göra upp en lista på allt som måste med till honom i eskilstuna, och till mig på båten, som kommer bli sååå awesome! ;)

Kan inte bli annat än succe med fyra brudar i en hytt hahaha :D



Helnöjd med min Perry, som ja inte vet om ja la upp här igår, men lägger iaf in han idag.. :) "Men, vart är Perry?" HAHAHAHA skrattar åt mig själv.. Och skrattar åt Jocke.. :P






Nästan lite pirr i magen inför imorgon, är roligt att W flyttat hem igen, och att vi gör saker ihop.. Blir jag, båda systrar och Jenny..


Fan, nu vill han upp ur badet, dags för sängen för hans del! Själv ska jag trycka i mig en japp medans jag ser på tv, haha, min stora last i livet.. Jag riktigt hör hur dom skriker efter mig när jag är inne i affären ;)




Ha en underbar kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar