This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

17.4.11

Ojsanhoppsan..




Jag var nog verkligen arg igår då jag satt uppe o skrev det där inatt? Jaja, sånt händer :P

Lyssnar på microfonkåt med September och har precis lagt Fabian att sova, ska förhoppningsvist komma upp i god tid imorgon då han har tandläkaren från kvart i elva till.. ja hela dagen typ.. Och jag ville hinna träna innan det!


Har precis gjort te, så ska sätta mig på min balkong och bara vara en liten stund, det förtjänar jag för jag har städat, tvättat två maskiner, diskat & stallt in disken och skurat i köket & grejer.. Så lätt att jag borde få sitta där & mysa med en bok nu när han ändå sover. Hejja på mig imorgon, tror det kan behövas, känner att jag varit lite seg nu i veckan, så kan inte fortsätta ligga på latsidan heller!


För övrigt vill jag väl bara tacka för en bra gårdagskväll, som var bra även om alla hela tiden gick runt & frågade "är du ledsen?" var tionde minut.. Det är ju snällt att ni bryr er, men ärligt så gick det bättre när folk försökte få mig på bra humör än när alla bara tjatade om det hela tiden :P För jag var glad :) Ända tills alla började tjata om det, haha.. Vem gillar inte o älta saker när alkoholen slagit till liksom? Lika bra att låta det vara då tills dagen efter..!


Nej, teet kallnar snart om ja inte skyndar mig.


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar