This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

24.4.11

Ingen förstår..

Hur dåligt jag mår.. Men det är ju självförvållat^^
Gårdagskvällen blev rätt bra måste jag säga, var roligt, trevligt sällskap, alkoholintaget låg på en bra nivå och sedan blev det final på krogen haha.. Frimis bestämt, och det var riktigt skoj det med :)
Drog tidigt, blev en kortslutning för stunden med tusen dåliga ideer, men som tur var så vaknade jag hemma i min kära säng imorse, dock inte min förtjänst.

Försöker bota min bakfylla med lite cola och tittar ut genom fönstret på solen, som lockar, men vet inte om jag törs röra mig tillräckligt för att bege mig ut, magen är i uppror haha :P Vaknade på fullaste allvar innan tio nångång av bakfyllan och en äcklig smak i munnen :/ Ingen hit, och efter det har jag bara vandrat mellan sängen och datorn, herrejisses vad man utsätter sig för dåligt mående ibland^^ Tur kvällen var skoj iaf :)

Maskeraden var lyckad, var skoj o se allas fantastiska ideer, och jag är glad att jag fått chansen o lära känna så trevliga människor! :D

Nej, kära mamma ringde nyss & sa att pluttis var på ingång, se om man kan styra en playdate med Jenny kanske, ska bara må lite dåligt först tills han e hemma, sen blire väl fullt ös ute skulle jag tro ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar