This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

18.4.11

Kväller igen.


Japps, dagen passerade, även om den kändes oändligt lång^^ Brödet blev bakat, och barnvakt satt vi, ungarna bråkade en hel del men iaf Oskar var snäll & glad :)

Tänkte sätta mig & kolla på film, nått man sett tusen ggr innan *tänker*

Får bli (för ovanligthetens skull inte twilight) Jurassic park tre.. ^^ Haha, ja, jag är såld på dinosaurier, lätt. Ser dom ofta, och jag tycker dom är bra dessutom!! :)


Imogon blire träna (om orken infinner sig), sitta lite barnvakt sen iväg på ett möte med Fabian. Kan bli intressant haha ^^

Efter det hoppas jag på en eftermiddag i solen, då vi var inomhus idag.. Längtar till helgen, ja vill ha massa god mat & grejer. Inte för att jag inte lagar god mat iof, men alltid godare när hela familjen äter tillsammans :)


Nej, filmen rullar, sen måste jag sova. Natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar