This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

15.4.11

Hår eller inte?

Haha, ärligt.. vem fan orkar fortsätta en debatt om håriga/icke håriga ben? Men kan ändå inte låta bli.. :P Så jag är väl lika lam jag.. Men alltså, för det första: Dom får det att låta som att hon blev borttagen för att hon hade håriga ben, vilket tävlingen nekar till, då hon inte följt riktlinjerna för tävlningen & fler bidrag tagits bort. (Detta vet jag ingenting om mer än det som framkommer i texten, så utgår från att det är så). För det andra: Jag skiter i om hon har håriga ben, om grannen har håriga ben eller om någon i badet har håriga ben.. Jag rakar väl mina när jag känner för det, thats it. För det tredje: "Jag brukar raka benen när jag känner mig svag"...?!? Ursäkta? Det är ju lika dumt som att någon skulle säga att hon e knäpp för hon inte rakar benen.. Jag rakar mina ben för jag vill det för jag tycker det är snyggt, om ja ska ha kjol eller bikini eller nått sånt, men ja menar.. Ingen ska väl bry sig om jag inte rakar benen på flera veckor/månader för det? Muppar.. http://www.aftonbladet.se/wendela/article12886798.ab . . . Aja, för övrigt en bra dag, varit barnvakt åt Oskar och Tindra, så T&F lekte en massa, och Oskar åt & var glad, haha :) Lite roligare nu när han inte bara gråter när han ser mig ;P Lugn kväll. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar