This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

13.4.11

Att drömma..

Hatar att drömma konstigt, speciellt när jag minns det på morgonen, för då går jag och tänker på det hela dagen..

Inatt var det så illa så jag fan inte förstår någonting såhär i efterhand, men vissa bilder sitter kvar. Inte direkt en dålig dröm, men smått förvirrande med massa resor, mååånga resesällskap och helt udda saker vi gjorde.. Och när resan var slut & jag kom hem så bodde vi alla (ingen i familjen hade fått barn tydligen) hemma hos mamma&pappa? Helt skumt.. Och hela drömmen igenom hade jag på mig samma klänning dessutom.. Lustigt.. Det är ingenting jag skulle ha valt i verkliga livet haha..!


Frukostdags här, sen lämna honom och eventuellt gå och träna om jag orkar, men är fortfarande trött. Fast vädret ser ju inte lovande ut, så man får ju helt enkelt göra det bästa av situationen, annars går jag väl hem och sover, vilket inte är så bra med tanke på hurutidigt jag somnade igår liksom.. Man kan inte bara sova, även om det är skönt..!


Nej, kolla hur det går för han & frukosten, han har fått några nya flingor med äppelbitar i, och han tittade väldigt misstänksamt på det innan han började äta :)


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar