This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

3.4.11

Så var helgen slut..

Och jag är nöjd. Trött, men nöjd. Allting har gått bra, har varit hur lungt som helst mellan mig & Fabian och vi har haft så skoj! Idag var vi lite barnvakt åt Rasmus & Oskar, vilket gick skitbra. Hemvägen tog dock lite längre tid än tänkt, men vi hade ju inte bråttom så gjorde inte så mkt. Nu sover plutten efter mkt om & men, och Cajsa har nyss gått hem. Har skvallrat av oss lite efter fredagen haha, det var skoj ^^ Just nu sitter söta Sandra & skickar över kort från bowlingen hon tog, vilket är skoj. Haha men satan så inte snygg man kan vara när någon tar kort o man inte vet det, jag har ju hållning som en påse potatis!!! :O Måste skärpa mig haha! Sitter o lyssnar på musik och funderar lite.. Var en konstig helg på många sätt också, trodde jag visste något, så visste jag tydligen helt fel & plötsligt blev jag aningen förvånad, fast jag innerst inne inte blev förvånad. Så förvåningen ligger nog i att jag hela tiden visste, men bara inte ville inse det. Fattar ni? Lustigt, haha, men så är det ibland. Den dagen man slutar förvånas kommer det nog bli tråkigt o vakna dag efter dag. Man lär sig ju alltid något nytt.. Nej, försöka sova, trots att vi hade sovmorgon imorse, har möte imorgon så måste iväg i hyffsad tid. Sov gott alla! XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar