This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

29.4.11

Veckan!

Japps, veckan är snart slut, fredag idag och jag sitter här & mumsar i mig en härligt god kebab med bröd! Saknar lillplutt, som kommer hem i eftermiddag. Mitt hjärta, blir te o grilla (hoppas jag) och sedan ha fredagsmys, tror vi kanske eventuellt slår på någon film eller nått. Mitt gos.

Han har varit i eskilstuna sedan i onsdags, och jag har varit på båtresa med systrarna & Jenny, vilket var skoj! En bra resa måste jag säga, haha karaoken var klockren :D "Hörrni tjejer, ni hinner nog med fem låtar till, det är tjugo minuter kvar" HAHAHAHAHA!

Igår blev det Harrys med Tiderman & Cajsa, vilket var skoj :) Inte så mkt folk, dom spar sig väl till valborg. Men skoj var det ändå :) Ärligt, kebaben är himmelsk!!! Tror aldrig jag längtat så efter en viss sorts mat på länge, började redan i onsdags att tjata om kebab, så nu blev det så! Lucky me :)

Möök, dock riktigt jävla mätt nu.. Och sugen på colan som står i kylen men jag orkar inte resa mig.. Laaat. Inge bakfull än iaf som tur är, kanske har jag tur & slipper det, hoppas kan man ju alltid ;) Dags o passa på nu under helgen, för på måndag blire till att köra hårt igen. Träning, kost & sömn ska läggas om så man mår lite bättre, känner mig inte alls så pigg som när jag tränar nu när jag bara latat mig i några veckor & ätit gott över påsk & grejer :) Men så är det, får försöka igen nu som sagt, kommer ju gå kanon då det är något jag tycker om och mår bra av.

Nu ska jag lyssna på Håkan med 2 steg från paradise.. Haha det är något v det bästa jag hört på länge och idag, just precis idag, känner jag att jag skulle kunna spela om den tiotusen gånger!

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar