This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

24.4.11

Orättvisans dag..

Ohja, inte nog med att jag är så bakis så ja vill krypa ner i sängen och självdö, ja åker på nån jävla bajsbacill också, så får springa på toa var femte sekund typ! (äcklig info för er alla haha).. Fabian, Tindra & Nattis är med smittade, jag dööööör! Hoppas för allt i världen att det försvinner snabbt, då vi åker på tisdag till eskilstuna.. :/

Lyssnar på Håkan & kör lite singalong för mig själv haha.. Fabian deckade i soffan förut så han har jag lagt in i sängen.. Blir en seg kväll känner jag.. Jag är så trött så det gör inte så mkt..

Jaja, imorgon bär det iaf iväg och utsmyckas lite på mig & syster, trevligt trevligt! Fabian ska leka med Neo under tiden, sen hämtar jag honom direkt efter, tack tack Jenny!

Nej, inge mer o skriva. Helt tomt faktiskt.

So long..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar