This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

9.4.11

Haha sömnlös?

Nej nej, inte jag inte.. Vaknade nyss, fter att ha lagt Fabian för tre timmar sen, så jaa.. Nu sitter man här, men är inte sådär överdrivet pigg ändå.

Varit full rulle idag, vaknade, tog en promenad, drack en frukostshake, skyndade iväg till badhuset.. På väg hemåt från det så stannade vi i en lekpark & hade lite mellis ute & lekte litegranna, mys *älska*

Det tog mkt kraft av både Fabian och mig, så väl hemma lagades det lunch och några timmar spenderades vid tvn innan vi gick ut igen.. Efter typ en timma gick jag in & förberedde lite mat, sedan kom Fabian in, åt, gick ut igen och sedan när han kom in runt fem fr kvällen bakade han scones och åt till kvällsis..

Haha sen somnade vi båda två på stört ^^ Dock båda i min säng, så han blir väl kvar där inatt.. Trångt..


Jag tänkte lyssna lite på musik, byta te pyjamas & skriva lite här innan jag lägger mig igen, gjorde lite te också, gott.


Idag har varit en skön dag, skoj o göra något, skönt att solen varit framme. Blåst en del, men satan så fint det varit ändå! Äntligen kanske vädret börjar styra sig litegranna åt rätt håll.. Härligt..


Nej, rastlös, och smått trött, säger jag nu gonatt..


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar