This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

29.4.11

Oh my god..

Gossip girl, det blir bara bättre & bättre! Kollade nyss avsnitt 19, säsong 4, jisses amalia! :D Så bra så jag knappt kan vänta tills jag får se nästa! :)

Har tänkt om, och börjar med att försöka nå nästa delmål (-30 kg) redan imorgon. Klarar jag valborg, kalas & en helg ful med sol & picknick så kan jag ju omöjligt misslyckas liksom ;) Ska dessutom spara ut mina naglar igen, då jag blev helt förälskad i lösnaglarna med fransk manikyr på, som dock ramlat av en efter en under dagen.. Så får helt enkelt spara ut mina egna och börja sköta dom!! Skall börja med att införskaffa mig franskmanikyrset, bra nagelfilar och ett sådant där lack som stärker naglarna när jag nått nästnästa delmål i vikten. Bra belöning, tycker jag iaf!

Jaha, borde sova, mne har på något konstigt sätt lyckats bli pigg & uppstressad av att se gossipgirl, så tror jag sätter mig och läser en stund för o slappna av.. Ska även kolla upp lite jobb som jag ska söka i veckan, så det går snabbt & smidigt.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar