This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

14.4.11

Utelek!

Ohjaa, hela dagen har bestått av att leka utomhus i stort sett. Vaknade snuskitidigt av Fabian, som inte ville somna om trots att han inte sovit klart (han somnade sent igår..) så vi gick upp och efter tillvaknandet blev det scones. Gjort på endast fullkornsmjöl, inte att rekomendera då det smakade lite som.. Ja, lim kanske? Men jaja, åt iaf, orkade inte bry mig. å samtidigt som jag åt på min balkong kom Ulle hit med Oskar, som typ sov hela dagen.. Ja, Oskar alltså! Vi åt klart, så tog Fabian cykeln & U stoppade O i vagnen så gick vi ut. Blev en skön promenad med stopp för lite fotboll sedan i blåa lekparken, vilket var skoj. Fabian fick leka av sig och vi solade lite smått, och Ulle hittade tussilago!!! Jag blev helt glad i magen, häärliga vår!


Tillbaks hemma blev det lunch, sedan hämtade U barnen på dagis och samtidigt kom Poppe hit, så vi åkte till Kumla för o hälsa på hos andra systern, det blev en kanondag! Var ute i lekparken hos dom i flera timmar, skiftade till en annan lekpark och det var skoj! Haha gungade gungbräda med W, snurrade på en sån där karusell med ungarna och klättrade lite, hann till o med en sväng i rutschkanan :) Gungade lite och sen gick vi hem te W för o lånbytas väska, vilket mig blev ett bra lånbyte, för den jag fick låna är kanonsnygg!! Köpte även henes jacka, som hon beskrivit innan i sin blogg som "bebisbajs-färgad" (?) vilket den inte var, den var fin, jättefin faktiskt, ett bra köp!

Väl hemma kom Fia mitt i kvällsmat & sen kort därefter natta Fabian, och såfort det var avklarat runt halv nio kom U hit för ett nytt försök med håret, som idag gav ett tusen gånger bättre resultat! All set for saturday night ;)


Nej, trött så det snurrar i huvudet, bara läsa lite bloggar & stalka på facebook så är jag klar för sängen, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar