This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

18.3.11

Äntligen fredag!


Dagen har varit bra. Sovmorgon, bakade scones, buss till & från tandläkaren med lilleman och sedan dagislämning lagom till lunch. Sökte lite jobb & plockade en stund hemma, och jag har en intervju på onsdag :D:D Ska bli skoj, håll tummarna för mig! Kan dock bli lite... krångel med daycare, men får försöka lösa efter bästa förmåga.. Allting kan inte klaffa jämt, och fungerar det inte får jag helt enkelt hoppas på nästa tillfälle!

Efter dagis tog vi bussen till willys och handlade grejer till fredagsmys, där mötte vi upp Poppe och väl hemma lagade vi mat & fick besök av Simon & Cissi, vilket var supertrevligt!
Åt tacos, pratade, jag & Cissi tog en promenad sen tittade vi alla på HappyFeet, som jag tyckte var supergullig :) (Bilden är, för alla som inte ser, en bebispaprika i våran paprika.. Heeelt gulligt!!)

Morgondagen bjuder på hårfärgning, sällskapa med Cajsa till bolaget & hon skulle te Willys, så tänkte följa med som sällskap om Fabian orkar efter att ha varit på stan. Skulle behöva lite smågrejer, typ en nagelfil bland annat (ooooh, intressesmurfen dansar ;P).. På kvällen har han sleepover hos kusinen Tindra, och jag ska ut. Ska bli skoj, välja kläder, poppa musik, styra med alla andra och dricka en massa mängder vin :D Hoppas Tiderman är på också, då kan man sjunga singstar och dra ihop ett gäng.. Men annars blir vi nog här, så ja.. Är ni sugna så slå en signal!!

Nu blire o slötitta lite på någon film, sedan sängen. Vill inte vara alltför trött imorgon!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar