This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

23.3.11

Kvällspromenad


Japps, blev en kortare promenix efter trolldeg, mat & allt fix inför kvällen. Fabian slängde sig upp på cykeln och drog iväg, och efter strosade jag och njöt av luften. Blev väl en halvtimma eller någe, sen te affären för ost (lovade honom scones imorgon, och vem vill äta utan ost liksom?) och sedan hem för sängen. Dagen har vart bra, mer än bra faktiskt. Känns att våren börjar närma sig nu, det dåliga humöret håller sig tillbaks igen ^^




Haha väl ute såg vi iaf en halv sjö, kände att jag var tvungen o ta en bild :)




Nej, fixa lite, sedan försöka sova igen. Hade redan lagt mig för jag var supertrött, men myror i kroppen gjorde att jag hamnade här.. Haha bra där ^^




XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar