This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

17.3.11

Slut..

Yes, helt slut, systeryster & Erica kom förbi på te, och Tindra var med så Fabian kom i säng för inte alls länge sen.. Jag är trött, och han var som ett skåp ^^ Ögonen slog igen sig såfort huvudet låg på kudden :) Min bebis! *älska*
Idag har han gjort ett jättefint armband på dagis!!!


Imorgon blire tandläkaren (ovanligt?nää..) o sen lämnar jag honom en stund på dagis för o fixa och dona lite. Lördag fest för mig, och Fabian ska ha sleepover hos kusinen med mys&lördagsgodis, han längtar! :)


Just nu väntar jag in L som ska hämta en bok och massa anteckningar hon lämnat här, och sedan blire en film.. Vet inte om jag orkar se klart hela, men ja.. beror väl på hur bra den är helt enkelt!!!


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar