This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

12.3.11

Hemmafru.

Ja, lördagen startade straxt inna åtta, vilket var sovmorgon för oss, så vi var pigga :) Blev till att baka scones till frukost (supergott btw^^) och nu städar jag. medans jag väntar på pappa som ska hämta lite grejer här. Äkta hemmfru :) Fabian kollar på barnkanalen. Ikväll ska han sova borta, han är jätteglad. :) Känns skönt, och det bästa av allt är att vi hade en så bra kväll igår, så det känns inte så jobbigt att han ska bort. Ibland får man så dåligt samvete liksom.

Haha, ikväll ska jag ha klänning :) Och fixa mitt hår, sminka mig & ha nya linser ;) Dom e rätt schyssta, tror det blir bra. Haha, jag ska bli full. Och Weros är hemma igen, vilket känns perfekt :D Ulle ska med ikväll också, kommer bli en kanonkväll! Först gratulera Wula, sen tror jag vi rör oss vidare, eller ja, jag gör nog iaf, så får helt enkelt tjata med gamlingarna ;)
Kommer bli awesome!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar