This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

2.3.11

Men kom igen, lite motivation tack!

Ja, inge sugen på o läsa o göra uppgifter alls. Varit så dåligt på den fronten att jag till o me tränade här hemma.. För då kan ja liksom låtsas att jag är ju hemma, och jag SKA snart plugga, för o träna hemma går ju lite snabbare då ja inte behöver gå fram o tillbaks, plus att ja slipper springa in i konsum för o se om det är något "viktigt" jag behöver, haha..
Fixat allt med herbalife nu iaf, yay för mig! Sen fick ja en tid på vårdcentralen med fredag. Blir bra.

Pratade en snabbis med Patricia också, vi ska ses imorgon, äntligen! Saknat!!!
Vi ska gå te Nuevo o hälsa på, sen hem te mig för o äta supergod sallad med fetaost & skinka ;) Sen på kvällen tar hon Fabian en stund så ja får gå på min kära spinning.. Som jag har saknat det! Wihooo! Körde till o me en happydance här efter vi lagt på, är sugen till tusen!
Någon som vill med?

Nej, nu borde jag plugga.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar