This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

23.3.11

Gottgottgott :)

Ohjaa, luktar rent & gott i lägenheten, har diskat (äntligen!!), tvättat, torkat golv & dammat! Ska i eftermiddag baka trolldeg med Fabian, hoppas han tycker det är skoj! Sist vi gjorde något sådant ville han bara äta degen, och ja menar, den är ju äcklig!! :/ Så nytt försök nu iaf :)

Kycklingsallad står på menyn idag, tänkte han skulle få hjälpa mig med salladen sen, och kycklingen gjorde jag nu medans jag städade så det är klart, kanoners!!

Lyssnat på Gyllene tider hela dagen, helt otroligt vad det kan leda till bra humör!! :D Och innan jag kom hem så var jag hos syster, där Rasmus&jag tittade film med GylleneTider-konsert, hahaha han e såå gullig! (Ja, Rasmus alltså, haha). Sitter där helt nöjd & diggar & sjunger lite ibland, haha..

Nej, nu vill jag ha sommar! Sommar, sol, bad & bra musik. Grillat kött med tsatsiki (hur fan det nu stavas..) och cider & soliga kvällar vid plaskis med grannar. Lite barnledig är ju faktiskt att hoppas på med, om inte när jag fyller, så lagom för o passa in något annat skoj. Förslag mottages gärna!

Har funderat på det här med båtresa med barn. Har tidigare tyckt det är en dålig ide, för det är så mkt fylla och grejer, och har varit helt emot. Nu vet jag inte riktigt, låter ju som ett roligt förslag.. Eller?
Iaf så åker vi systrar i Maj, kommer bli awesome!!

Borde duscha. Men vettefan om jag orkar/hinner nu.. Om jag hämtar honom, leker med honom, äter och sedan lägger honom skulle jag kunna träna innan. Vore ju en ide, rört mig aldeles för lite nu sista veckorna!! Blir att ta tag i om jag ska lyckas nu.. Jag&Fia satsar på beach 2011 (HAHA Emil, för rolig "Ska vi se vem som har snyggast överkropp i sommar? Vi tävlar..!" Jo men visst, eller inte din mupp :P) så känns som jag.. Ja, jag vet inte, borde anstränga mig?



XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar