This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

16.3.11

Hjärnan.

Lustigt hur den kan få en att.. jag vet inte, lura sig själv eller något så ofta. Eller jag vet inte riktigt hur jag ska förklara, men vissa dagar, när man varit duktig, känner man sig sååå bra. Man känner sig smart, snygg, smal & fyndig. Sen vissa dagar (som idag) när min största ansträngning var solarium och sedan åt jag lite godis nu ikväll, känner man sig heeelt oattraktiv.. Jag menar, sunt förnuft är ju att jag ser exakt ut just nu som igår vid denna tid, men när jag går förbi spegeln så ser jag en koloss, för jag inte var & tränade?! Blir tokig på detta..
Men iaf så blire dubbelpass imorgon, så får väl se fram emot det!!!

Var föresten inne på friskis&svettis hemsida idag, eftersom dom har dagspinning, och ska ringa imorgon för o se vad det kostar och lite sådant, om man kan betala per gång eller så. Vore ju guld, så slipper man känna sig stressad över o få tag i en barnvakt varje gång man vill köra en gruppaktivitet!

Imorgon blire jobbmässan, tror det kan bli bra, så MÅSTE skriva ut mitt CV imorgon. Blir tidig dag, huuuua vad jobbigt men så är det..

Nej, kolla klart på min film, sen sängen så jag orkar upp.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar