This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

6.3.11

men Varför?

Trött & irriterad trots en bra dag. Fabian har härjat sen halv sex imorse och jag vill bara sjunka ihop i ett hörn & sova i evigheters evigheter känns det som. Allting irriterar mig just nu. Att han äter långsamt, att de e skitigt här hemma & att det bara r dålig musik på radion.. Blir spotify nu helt klart. Håller på o städar, vilket verkligen suger, men är snart klar. Bara torka lite golv o damma som är kvar, till o med rensat fram alla sommarkläderna så de ska vara gjort när jag ska fixa mitt innerförråd. Blir ett projekt jag inte direkt kommer starta imorgon, men det ska vara klart till försommaren tänkte jag. Göra det till en riktigt fin walkin.closet.. Ska måla och sätta upp en fin lite hylla till skor & sen sätta tillbaks den där grejen som e till alla galgar. Kommer bli fint och skönt när det är klart, lite mera plats helt enkelt.
Som det är nu sväller alla garderober över och det är skor tamejfan överallt!!! Tänkte ställa in en liten sån där innergarderob eller vad det heter, i tyg ni vet, som man kan hänga alla ytterkläder som inte använd i.

Nej, äta lite, sen fortsätta med golvet. I hans takt hinner jag ju bli pensionär innan han fått i sig sin förbannade kvällsmat, så ingen ide o vänta tills han e klar o sover.Gash!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar