This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

1.3.11

Borde nog.

Ja, borde vara påväg till skolan.. Men är det inte. Anledningen är töntig, men i min värld var det stort, jag visste inte säkert vilken byggnad jag skulle till. Hade en aning om vilket hus det var vi skulle vara i, men vet inte vart den byggnaden ligger isf. Barnsligt, men det gav mig magknip och jag har varit stressad sedan jag vaknade.. Tycker inte om att inte veta. Får höra efter med Erica senare idag så jag iaf hittar dit på torsdag!

Har varit och tränat, och tvättat lite. Nu dricker jag te och sitter här. Ska köpa böcker idag till skolan, yay! :)
Känner mig lite lurad på vädret.. För typ ett år sedan, nästan ganska exakt, så var vi och grillade hos Åsa. GRILLADE! Visserligen inte i sommarvärme, men vafan.. det var iaf snöfritt och vi satt ute. Det var mysigt. Jag vill kunna grilla NUUU! Men istället fick jag snö i skorna när jag sprang te gymet..
Sugen på att gå ut. Har lovat mig själv o inte gå ut förens jag nått nästa delmål med vikten, får se hur det går. Är mest sugen på på o hitta på något, skulle lika gärna kunna gå ut & spela biljard en kväll, det var längesen och är väldigt skoj.. Längtar till Cissi kommer te Örebro, vi ska gå på bio då igen :) Nu i helgen var vi och såg "Love and other drugs", som var kanonbra! Rekomenderas!
Nej, göra lite nytta, plugga litegranna..
XOXO





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar