This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

26.3.11

Ibland..

Spelar det ingen roll vilken tur man har, eller hur bra saker som händer en, ibland är det jobbigt ändå. Är hos mamma&pappa, och det är jobbigt. Det är kanon att komma hit & träffa dom, har saknat dom så mkt, men det är jobbigt att se att hon är sjuk. Det är en annan grej att vara hemma & veta att hon är det, men vafan.. Att se det är jobbigare. Och sen är inte mitt humör på topp för det, och pms och grejer, o så är inte hon så superglad vilket är förståligt.. Men jaja..
Ska snart lägga mig och sova, har varit ute i nästan två timmar & gått och avslutade med megalång bastu nu ikväll :)

Är egentligen inte trött, och tänker på en viss herre (som dock inte tänker på mig) så kommer nog ta ett tag att sova. Men tänkte iaf lägga mig, kanske läsa lite eller något. Det är ju en dag imorgon också.. Och sedan är det massa att göra i veckan..
Biblioteket, skolan, tatuering, två inplanerade fika.. Tandläkaren som alltid och även ett möte med någon på soc. Söka jobb också. Tror det är det allra viktigaste, ändå hamnade det sist, konstigt haha.

Meeeen ja, så är det, denna vecka äre även prio på träning.. Får väl se hur det går med det ^^ På tal om absolut ingenting så lyckades jag springa ifrån tvätten (tvättad, blöt) i tvättmaskinen innan jag sprang hit. Så jävla b. Men får tvätta om imorgon helt enkelt, tur det bara är en natt :)
Nej, läsa bok.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar