This is my life..

This is my life..
Cause this is my life, my friend..

3.3.11

Ooooh my!

Sitter o läser (okej, typ läst klart på bara några timmar haha) femte boken i twilight, som aldrig blev klar eller släppt för något nöt läckte ut den på internet innan.. Så hon skrev aldirg klart den.. Men satan så bra det är! Han är så underbar, texten är så underbar, hon är så.. Ja, hon bara är, haha. Men ärligt, vart får man fantasi till detta ifrån? Pirrar i hela kroppen och jag slukar varenda ord som en svamp.. Det måste vara min drog, tror jag läst bok 1-4 MINST 30 gånger styck (inten överdrift) och nu detta.. Blir nästan för mkt, får lust att fälla lite tårar av lycka. Filmerna är också bra, överanalyserat de när jag tittat på dom alltför många gånger, men jag kan inte låta bli!

Patricias besök var underbart idag, vi pratade och skrattade, kändes knappt att vi inte setts på fan tre månader, det var som att hon var här igår, som en självklarhet. Min pärla :)

Nej, sova, helt trött.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar